Leta i den här bloggen

tisdag 6 januari 2015

Lite om oss

Hur började då allt detta? //Rebecca

Vi är två glada dalslänningar som fann varandra genom judon. 
Tim var min tränare när jag var liten, (då hatade jag honom pga stenhårda träningspass) men jag hoppade av och var borta i fem år. Väl tillbaka kärade jag ganska snabbt ner mig i Tim och bestämde mig för att honom ska jag ha, bearbetade honom i några månader (fyra, för att få honom att fatta..) ett halvår senare var vi ett par, två dagar senare flyttade jag in till honom o sedan dess har allt rullat på fort.

Vi är ganska impulsiva och hakar snabbt på varandras idéer.. Vilket visar sig i och med hela den här grejen kanske. I början på november presenterade Tim denna idén för mig, och vi spikade januari som start. Sedan dess har vi ätit ännu mer än vanligt för att få lite extra att jobba med, i och för sig inte jättesvårt i juletider. Vi har en väldigt avslappnad syn på mat, vet inte hur man räknar kalorier utan räknar hellre "lite till får jag plats med på tallriken". Här kommer ni inte få se  några protein-shakes eller smala recept. Men kanske svingoda rätter med alla nyttigheter du behöver!

Denna resan handlar inte bara om judo, utan vi kommer köra mycket och varierad träning.
Så nu väntar ännu fler stenhårda pass med min man, men nu är jag taggad!

Det hoppas jag att ni är också! Välkomna ((:


1 kommentar: