Leta i den här bloggen

söndag 15 mars 2015

Dålig förlorare //Tim

Nej... Jag tänker inte sitta här med mobilen i hand o va en dålig förlorare, jag förlorade för att dom va bättre. Men jag fick en väldigt bra "avläsning" på mig själv om hur långt efter jag är i min träning och vad vart jag brister i min judo. Jag lämnade mig vidöppen för en ippon seio nage och föll så snyggt att domarn berömde det. Alltid något! Var förvånad själv att det hände då jag aldrig glömt skydda slaget innan..

Rebecca blev tvungen att gå upp en viktklass (-70) för att det inte fanns någon i hennes (-63) så hon fick ett tungt motstånd, hon visade en klar förbättring sedan sist och hade egentligen sista matchen om hon kört taktiskt istället för att mata på som vanligt, men det är fuljudo enligt henne och hon föll på ett misstag istället då hon har trasiga axlar sen förra tävlingen. Nu hoppas vi att de hinner återhämta sig fram till nästa tävling som blir om en månad.

Men vi hade jävligt kul iallafall 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar