Leta i den här bloggen

måndag 30 mars 2015

Gah... Lärlingar eller barn? //Tim

Med en förkylning som åter igen satt sig på bihålorna avstår jag från dagens träning och nöjer mig med att "studera" med förhoppningar om att köra hårt igen på onsdag.

Men frisk nog att hålla i barnens träning och jag måste nog erkänna att idag va ingen bra dag. Ofokuserat, stökigt och en trött Tim är ungen bra kombination. Men i slutändan hade vi alla en rolig träning :)

Nu i efterhand så reflekterar jag över vilket som är mest krävande 3st lärlingar på bygget som man ska kontrollera o sysselsätta i 8 timmar samtidigt som man försöker hålla en tidsplan och själv få lite jobb gjort. Eller 23st barn i 1 timme med judo (jäkla tur att Rebecca är med mig som tränare) ... Naeh lärlingarna var nog värst idag. Nu blire hem o ta hand om våra hundar så dom också får lite pappa tid ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar