Leta i den här bloggen

söndag 3 maj 2015

Gått o gömt mig!.. //Tim

Ja man skulle kunna tro att jag gått under jorden om man bara umgås med mig via sociala medier och blogg. Men sjukskrivningen är över och jobbet går på 200%, hundarna är vårglada och jag ligger efter med renoveringen då mina hantverkare vill köra igång.
Ja jag ligger efter med allt efter att ha vart sängliggande i 2 veckor. Men det var 2 veckor sedan så nu den senaste tiden har man blitt tvungen att lägga 3 timmar varje kväll efter jobbet på renoveringen och efter det måste man göra rättvisa mot hundarna o umgås i den mån man hinner med, någonstans ska man hinna med träning, matlagning, normalt hushåll, gräsklippning och inte minst umgås med min Rebecca. Så ja ber om ursäkt för att jag inte hållit min blogg igång som jag borde men hoppas ni kan förstå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar