Leta i den här bloggen

söndag 6 september 2015

Bloggen på is, Säsongens första tävling

Ja då var vi igång igen!
Jo bloggen har fått ligga på is då renovering, arbete, träning, judomöten/planering och hundar har tatt upp tiden som man har att tillgå.
Det som har vart fokus nu över sommaren har vart att öka träningsmängden och öka tempot så att man är fysiskt förberedd inför tävlings säsongen.
SÅ vad hände nu igår då på säsongens första tävling? Haha jo "Stryk" var det som hände riktigt mycke stryk, 3 Matcher, 3 förluster, 1 blåklocka, ett par riktigt illa tilltryckta revben OCH tån som jag bara trodde var stukad verkar mer som om den vore bruten/spricka

Men jag är inte bitter, imorn kör vi träning igen som om att inget hade hänt.

PS: Jag kanske förlorade alla mina 3 matcher men jag är i alla fall väldigt nöjd men mina prestationer i 2 av matcherna ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar