Leta i den här bloggen

onsdag 18 februari 2015

Övertid, förkylning och all annan skit! // Tim

Ne ja har inte gått i graven bara haft såpass mycket att göra att ja inte haft någon lust att skriva. Jo enligt rubriken ovan  "övertid" så har ja nu jobbat 2 veckor med övertid borta på distans och då får judon lida. Sjukt dåligt tajmat med tanke på att första tävling blir om 2 veckor ( och ja har en vecka med övertid kvar)
MEN då kan man ju hinna med att gymma på kvällen tänkte jag... icke sa min näsa o mina bihålor "-nu ska vi va förkylda och du ska inte få ett skit gjort".
På bättrings vägen nu o hållt mig aktiv som barntränare denna veckan o många skratt o leènden har det blitt

Men nu dom sista återhämtnings dagarna ska ja bara vila o ta det lugnt, träffa folk med positiv inverkan och ladda upp mitt egna jävlaranamma!

Imorn tänkte jag dra ihop ett längre inlägg om lite tankar ja haft om "komplex som motivation"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar