Leta i den här bloggen

lördag 17 januari 2015

Bilder från lördagsmorgonens träning

När jag anlände till dojon denna morgon för att hålla min första judogrupp för dagen, var Tim och Rebecca redan på mattan, i full färd med att kasta sina sista kast för dagen.

Det är mycket inspirerande att få träna och coacha dessa judokas och framförallt att få vara med på den här judoresan som de nu gett sig ut på. De har satt upp tuffa mål - de vill utmana sig själva, men också inspirera sina klubbkompisar, inspirera ungarna på klubben. Bättre klubbambassadörer har jag svårt att se.
Nu skall jag sätta mig ner och titta och fundera på den preliminära tävlingsagenda som är uppsatt för i år. Inom kort hoppas jag
att vi kommer kunna göra den officiell och publicera den här. 
/Tommy Widekärr, Kordinator i "Örns SM"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar